Another day in paradise - Reisverslag uit Peterborough, Australië van Albert en Wendy Tromp - WaarBenJij.nu Another day in paradise - Reisverslag uit Peterborough, Australië van Albert en Wendy Tromp - WaarBenJij.nu

Another day in paradise

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert en Wendy

28 December 2015 | Australië, Peterborough

28-12-2015

Nadat we weer vroeg wakker zijn geworden zijn we weer verder gereden op de GOR richting het Cape Otway Lightstation. Onderweg daar naartoe
hadden we weer een ontmoeting met een typisch Australisch verschijnsel namelijk de koala. 1 ding is zeker... Die beesten maken zich niet druk!! Zittend op een tak een beetje blaadjes eten en kijken naar die mensen die een blik in hun ogen hebben alsof ze Jezus Christus zitten te bekijken. Naar mijn (Albert) idee hebben de meeste (Chinese) mensen de koala ook meer door hun telefoon bekeken dan in het echt gezien maar dat geheel terzijde. Eenmaal aangekomen bij de vuurtoren hebben we wederom genoten van de mooie kustlijn die we vanaf de bovenste verdieping konden bekijken. Daarna zijn we door gereden naar onze volgende overnachtingsplaats namelijk Peterborough. Voor degene die meekijken op de landkaart zijn we inderdaad The Twelve Apostles voorbij gereden. Maar omdat het daar wel heel erg druk was hebben we besloten om er de volgende dag nog eens langs te rijden maar dan op een wat later tijdstip met de hoop dat het dan wat rustiger zou zijn.

• 29 December 2015 - 08:33

Douwe:

Mooie verhalen Albert en Wendy!
    Have fun and enjoy together!

• 29 December 2015 - 13:55

Bennie En Klaske:

Zo dit is beter dan gewekt te worden door de apps die door de slaapkamer vliegen @ midden in de nacht :). Dit leest als een echt verslag. Hartstikke leuk om jullie zo te kunnen volgen. We zijn benieuwd naar het volgende "verhaal". Groetjes vanuit een grijs Nederland

• 03 Januari 2016 - 22:12

Sjoerd En Trix:

Helemaal mee eens Bennie en Klaske, geen apps meer midden in de nacht. We kunnen nu doorslapen.
    Prachtige verhalen Albert en Wendy. Mooi om zo op de hoogte gehouden te worden van jullie reis. Maakt ons nieuwsgierig om daar ook eens heen te reizen