De vertrekdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Albert en Wendy Tromp - WaarBenJij.nu De vertrekdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Albert en Wendy Tromp - WaarBenJij.nu

De vertrekdag

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert en Wendy

24 December 2015 | Nederland, Amsterdam

23-12-2015
Om 08:00 waren Bennie en Klaske bij ons om ons op te halen en naar Schiphol te brengen. Een beetje versuft van de drukke voorbereidingen zijn we in de auto gestapt richting Amsterdam. Daar aangekomen hebben we eerst onze koffers ingecheckt waarbij we werden geholpen door een hele aardige mevrouw die ons 2 aanbood bij de nooduitgang. Dat was natuurlijk een geweldig aanbod omdat we dan heel veel beenruimte zouden krijgen! Top! Na een bakje koffie hebben we afscheid genomen van Bennie en Klaske en zijn we vertrokken richting Hong-Kong. Na 10 uren gevlogen te hebben kwamen we aan in Hong-Kong om vervolgens door te vliegen naar onze eindbestemming Melbourne. Maar de 2de vlucht begon niet goed... We waren onze beenruimte kwijt en zaten op een normale stoel waar zelfs een lilliputter zou klagen over te weinig beenruimte. Maar goed... Even doorbijten en dan heerlijk 3 maanden genieten denk je dan maar. Totdat ik (Albert) mijn stoel niet kon vastzetten in de slaapstand en na vele pogingen hebben we daar iemand van het personeel om gevraagd... Nadat hij het ook tevergeefs had geprobeerd kregen we andere stoelen aangeboden en jawel... De voorste rij van economie class die beschikte over heel veel beenruimte. HOPPA. Na 9 uren kwamen we aan in Melbourne en na onze tassen te hebben opgehaald zijn we vertrokken naar ons hotel waar we 25-12-2015 om 01:30 aankwamen. Na een heeeeerlijke douche zijn we heerlijk in slaap gevallen in onze zeer nette kamer.